Reveenka Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Nå har det vært stille lenge her, men ettersom finværet er over for en stund regner jeg med at folket kommer sigende inn i varmen igjen snart!? Sign up! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Tjaaa.....vet ikke helt jeg;-D Tror rett og slett det blir stille på meg fremover altså! Og trenden på sommerstid er jo at de fleste lever livets glade dager og bruker tiden på andre hyggelige ting som ferie, soling, vennelag, hagen, god mat & drikke.......og at det er stille siden de færreste har tid eller ork til å sitte så mye inne:-) Og det er jo igrunnen fint da - at folk koser seg! Ikke sant:-) Men til høsten, ja da smeller det nok løs igjen skal du se:-)
Karomamma Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Jeg er såvidt innom av og til, jeg Yes, jeg innrømmer det. Forholdsvis stille på dibbefronten for min del. Mest pga den nå så velkjente skulderdritten og ellers fint vær, fullt kveldsprogram og så er vi mye utendørs, rett og slett! Jeg har forresten ikke sjekket den trådløse dekningen ute i hagen ennå... Hmmm.... Mener å huske at det var en dauperioden i fjor sommer på Modne også
♥Snulder Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Jo da! Jeg er mer inne nå ja;=) Men det er så mye som foregår i skole og barnehage for tiden da gitt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå