LizzyG Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 kan den begynne ved 15 mnd? Virker som Natty har fått trassalderen allerede.
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Jepp, den første begynte når lillegutt var rundt 1 år her.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Begynte tidlig her ja hi hi. Nå er hun 2=0) har sine egene meninger om ting ja hi hi. Må le noen ganger =0)
LizzyG Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2008 Her går det på at hun skal gjøre ALT selv. Hun skal pusse tenner selv, spise selv, kle på seg selv osv. Og veldig mye av det hun skal gjøre selv klarer hun ikke, eller at vi om morningen ikke har tid til at hun skal prøve å få på seg bleia selv når det ender med at hun trer den på armen sin istedet for og da blir det et HELVETE når vi hjelper hun.
Mamsen87 :) Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Min er 14mndr.. Og jeg syns allerede han er trassen. Om ikke dette er en trassalder så lurer jeg på hvordan den blir ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå