Lykkelig g~g~j Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Jeg skal slutte å amme minien på 8,5 mnd da han er begynt å bite og jeg er konstant nervøs når jeg ammer han. Han er heller ikke så veldig interresert i puppen og gaper med stor entusiasme over en flaske mme. Men back to the point!!.. hvordan får jeg til å stoppe produksjonen? Får jo ganske mye spreng etterhvert og dersom jeg pumper eller ammer han så kommer der jo ny melk... så.. noe tips?
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Leste om dette da jeg skulle stoppe produksjonen sist og synes å huske at gode mengder persille skulle hjelpe. Så skal du kun pumpe/amme LITT når du får spreng.
camilla^ Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Man kan få en nesespray av legen, resept. Den samme som man får når man skal øke produksjonen. Denne tok jeg en helg pappan hadde med seg jenta som skulle sluttes å amme. Begynte fredag, og mandag var det ikke noe mere melk igjen. Ei, heller melkespreng. Jenta var ikke interesert i puppen etterpå heller. Pappan tok vekk jenta slik at jeg skulle slippe å høre maset etter puppen, og de koste seg på hytta mens jeg var på jobb også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå