Gå til innhold

Mister motet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er vi på 5 forsøk og jeg føler at jeg mister motet i tillegg til at jeg er så bekymret at noe er galt med en av oss. Alle rundt meg har fått på første forsøk ++. Uff jeg vet at normalt kan det ta et år, men....

Er det flere der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte 3 år og ett prøverørsforsøk, vi.. Det er veldig mange som ikke får på første forsøk. Prøv å tenke positivt i prøvingen selv om det er vanskelig.

Skrevet

Kjære deg - 5 måneder er jo "ingenting". Men jeg vet hvordan du har det; hver måned føles som en evighet. Vi prøvde 8 mnd vi, før spiren satt. Og da hadde jeg i mellomtiden fått hormonkur, pergotime, som jeg gikk på. Jeg mistet nemlig helt eggløsning/mensen da jeg sluttet på p-pillene for å bli gravid. Jeg trengte derfor et ekstra "dytt" i form av hormonkur for å kunne bli gravid. Har du regelmessig mens? I motsatt fall; sjekk med legen din om du kan få pergotime.

Det er sikkert ikke noe galt med noen av dere. Husk at det ikke er helt sikkert at de snakker helt sant, alle venninnene dine, som sier at de treffer på første forsøk!! Folk har en sterk tendens til å runde betydelig nedover når de forteller om hvor fruktbare de er.

Lykke til - snart sitter det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...