Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.... Jeg er så forferdelig trøtt. Vil bare sove hele tiden. Klarer ikke å gjøre jobben min særlig bra heller. Sitter mye i tlf på jobben og klarer ikke yte den service jeg ønsker. Hva skal jeg gjøre? Jeg kan vel ikke bare legge meg ( si jo, si jo;-))? Gir den trøttheten seg? Blir den verre? Det stikker litt i magen også, jeg skvetter litt, tror det holder meg våken her jeg sitter... Eller er det ingenting annet som funker lenger enn 10 min. Tips?? Pppplease...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme situasjon som deg rinegr mye i tlf jeg oxo jobbe i telenor.er dårlig hele tiden og trøtt:S klarer ikke å gjøre jobben min. Ta deg masse pauser gå ut å få frisk luft når du kommer hjem ta å legg deg og sov noen timer....

HVor langt er du på vei?

Skrevet

Hvis det er noen trøst så er det helt normalt å være lammende trøtt.

Jeg er 5+5 og er helt skutt. Jeg sleper meg avgårde til jobben, og sovner flere ganger på ettermiddagen og foran barne-tv med lillesnuppa osv

Jeg legger meg tidlig, men likevel så føler jeg meg ikke uthvilt når jeg våkner.

Skrevet

Jeg datt inn i uke 7 idag:-) Jeg har hatt en xu før et par år siden og har egentlig liltt dårligere forutsetninger for dette her. Men den gangen kjente jeg ingenting på kroppenog det gjør jeg nå. Så jeg tar det som et godt tegn at jeg er trøtt og uggen. Bare på jobb det er kjipt...

Hvor langt er du?

Skrevet

Jeg å var såååå forferdelig trøtt rundt uke 4-5-6. Nå er jeg fermdeles veldig sliten men også kvalm. Å holder meg mye mer i ro enn jeg gjorde i begynnelsen. Jeg var så trøtt at jeg kjennte ikke meg selv igjen. Jobber i butikk, kunne sovne på jobb. Var så trøtt så skjønnte ingenting. i uke 6-7 begynnte jeg å bli så fryktelig kvalm. Ringte til legen og lurte på om de kunne måle jern lageret mitt slik at jeg kunne begynne på jern tab eller noe (har hørt at det skulle hjelpe) men hun målte ingenting (skal til førstegangs kontroll uke 10) bare sykemeldte meg frem til den kontrollen. Svimmlet når jeg trente og fikk kjempe høy puls og svettebyer av ingenting. Hun sa føler du for å sove, ta deg en lur eller slapp av. Kroppen din sier fra og det kommer bare til å bli verre viss du ikke roer ned. Du går gravid så få mnd i livet ditt at en sykemeld skal du ikke ha dårlig samvittighet av. Det har jeg, syns det er veldig tidelig. Men denne uken har jeg spydd, å vært så dårlig, så har vært godt å sleppe å tenke på jobben også.

Lykke til jenter. Hør med legen. Hun sa hvertfall som førstegangs så har jenter lett for å ta lett på å høre på sin egen kropp...

God bedring til oss alle sammen og få håpe det snart gå over =)

Skrevet

Jeg har heldigvis ikke blitt spy- dårlig ennå... Men er småkvalm fra jeg står opp til rundt 11-12. Får ikke mindre lyst på kald seng av det...

Skrevet

Jeg er og ubeskrivelig trøtt! Hele kroppen verker, sover over hver morgen og skulle helst sovet hele dagen! Fungerer ikke på jobb i det hele tatt, men synes det er en litt dårlig unnskyldning å være trøtt...

Husarbeid er nedproritert, og jobben går så som så. Har ikke sjans å jobbe 7-4 hvertfall, men har heldigvis en snill sjef!:)

Drømmer om å ha bittelitt energi, om så bare for en dag!!

Skrevet

Jeg også føler at det er litt på kanten å sykemelde meg nå. Tror ikke jeg har samvittighet til det... Føler liskom ikke at å være trøtt er unnskyldning nok...:-s

Hvor langt er tullhøna på vei da?;-)

Skrevet

Tror det er et veldig vanlig "problem" at man er trøtt i svangerskapet, (jeg har ikke vært gravid før så jeg vet ikke hvor lenge det varer)

Legen sa i alle fall at det var et positivt tegn at jeg var trøtt.

Det gjør jo kanskje ikke dagene lettere, men det er en liten trøst.

Jeg er 7+5 og sjefen min vet om at jeg er gravid - jeg ble nå gravid ved 2 ivf forsøk, og jeg har valgt å være åpen om det til henne. Jeg jobber med psykisk utv.hemmede, og føler at når jeg er så trøtt klarer jeg ikke å gjøre noen god jobb. I går gikk jeg til henne og sa at jeg trodde jeg måtte bli hjemme noen dager pga trøttheten. Fikk ikke time hos legen min før på tirsdag. Hun sa seg helt enig med meg, og sa at jeg måtte bare ta den tiden jeg trengte, og prøve å få en sykemelding. Jeg måtte ikke tenke på å ha dårlig samvittighet for at jeg skulle være hjemme noen dager uten å egentlig være syk. Denne tiden skal være en positiv periode i livet, og da er det ikke verdt å ha dårlig samvittighet for at man har behov for å slappe av litt ekstra.

Så mitt råd til deg er å høre på kroppen din, og hvis den sier at du trenger noen dager hjemme så gjør du rett og slett det!

Skrevet

Er 6 uker på vei idag!

Synes det bare blir værre og værre også, klarer liksom aldri å hente meg inn igjen! Tror det skal bli bedre etter hver helg, men er like trøtt på mandag igjen! Skikkelig slitsomt!

Vurderer sterkt å ringe legen, er jo bedre å være hjemme noen dager enn å gå i halvsvime hele tiden..

Skrevet

Eller, dvs går inn i 7.uke imorra... Så ligger vel ganske nøyaktig en dag bak deg!;)

Skrevet

Åh, av en eller annen grunn fikk jeg klump i halsen av å lese det siste innlegget her fra deg... Jeg tror jeg ble letta, eller kroppen min ble i hvert fall det, for den kunne tenke seg akkurat det; fri et par dager bare for å slappe av litt og sove litt når den vil...

Tusen takk. Har ikke dårlig samvittighet for innsatsen min mens jeg er på jobb nå, ser an sykemelding da:-)

Skrevet

Kjenner du masse greier i magen også?

Du, hvordan skaffer du deg den oversikten over alle datoene det skjer noe?? Jeg vil å ha!:-)

Skrevet

Fint at det kan hjelpe.

Jeg føler meg mer opplagt allerede, men det kan være fordi jeg sov til kl 11.15, og bare har sløvet på sofaen resten av dagen. Det er godt å vite at sjefen min støtter meg på dette - hjelper på samvittigheten.

Nå tenkte jeg faktisk å ha middagen klar når min kjære kommer hjem fra jobb, så kan jo han få noe positivt ut av det også (har for det meste lagt meg på sofaen når jeg har kommet hjem fra jobb, og han har måtte ordne med mat)

Skrevet

Njaa, er endel som skjer der nede kjenner jeg! Litt for mye for min del, spottet litt brunt i helga og hadde litt magesmerter så skal på tidlig UL om en uke! Er skikkelig nervøs rett og slett!

Har hvertfall mye luft i magen om dagen, haha!

Den fant jeg på babyverden! Tror det var på terminkalkulatoren der, kom opp masse! Morsomt!:)

Har du mye symptomer eller? Virker som alle andre kjenner så mye mer enn meg synes jeg, men er sikkert helt normalt! Blir jo nervøs og stressa for alt og ingenting..! Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...