Gå til innhold

Mange som skal ha augustbarn her inne???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,,

Jeg venter en jente og har fått termin den 30.08.08, og jeg lurer litt om du dere huser hva barnet deres veide i uke 28 ??

Når jente mi var 28 + 2 dager veide hun 1350 gram og det er over gjennomsnittet fikk jeg høre...

Ellers skal jeg føde på UL, og på post A, hvis det ikke blir keisersnitt, jeg har ikke bestemt meg ennå for hva jeg vil,,

Dette blir vårt 3 barn, og fra før av har vi en gutt og en jente,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

jeg venter ei jente og har termin 22.08.08.

Skal føde på TSS,telemark sentral sykehus (skien).

dette er vårt første barn og vi gleder oss enormt:)

Skrevet

Jeg har termin 5. August og skal føde på Sykehuset Telemark (Skien)

Lille veide 2454gram i uke 30.....

Jeg er nå 32+3 uker;)

Skrevet

Jeg har termin 13. august og skal føde på Ullevål føde B.

Vår pija veide 1611g i uke 30+2...fikk vite at hun var kraftig :D

Skrevet

Vi har termin 11. august, på UL post B

Regner med at hun kommer 10 dager på overtid! (Mamma gikk over + at da blir jeg ikke så lei om hun kommer 14 dager på overtid)

Vekt aner jeg ikke. Hvordan veier de baby? Jeg ligger litt over gjennomsnittet og har gjort det hele tiden. JM mente at hun kom til å veie 3,6 kg når hun kommer! En skikkelig kriger :)

Skrevet

Vi har termin 19.august og skal føde på Ullevål føde B. Aner ikke vekten på lille gutt, men skal på en ekstra UL når vi er i vår 33.uke, så kanskje jeg får vite noe da?

Mange på Ullevål her ser jeg, kanskje vi møtes i gangene, trillende på våre søte små?

Jeg venter forresten nr.2, har en jente på 19 mnd fra før, født på føde B på Ullevål hun også..

Skrevet

vi har termin 11 august også :)

her kommer det ei liiiita tulle :) fikk estimert vekstavvik til -18% i går, så her blir det flere ultralyder...

Skrevet

har termin 6 august og skal føde på sykhuset buskerud...

hvordan vet dere vekten på barnet osv???

Skrevet

Har termin 12. august. Skal på vekstestimering på mandag (32 +1 uker) så da får vi se hvor mye babyen veier. Må kanskje ta ks jeg også.

Har en liten keiser (2 år) fra før.

Skal føde på Ullevål avd. B denne gangen også.

Skrevet

UL termin er 25. august og da får vi en liten prins :o) Skal på ul om et par uker for å estimere vekten hans. Blir spennende! Jeg skal føde på Sykehuset Buskerud.

Skrevet

Jeg har termin 21.august og skal føde på Sykehuset i Buskerud. Dette er vår første og vi gleder oss VELDIG til å møte vår lille prins ;)

Hvorfor skal nesten alle estimere vekten til barnet? Kan man få det selvom man ikke har noen komplikasjoner?

Skrevet

Hei:)

Jeg har termin 26.08.08, og venter ei lita jente:) Skal føde i stavanger (foreløpig på fødeloftet)... Spennende:) + 6% her, så rett rundt 1200g i uke 28:)

Skrevet

Termin 8 august og skal føde på Haugesund sjukehus:-) Vi har fått vite at det er en liten prins som kommer til oss, og vi gleder oss VELDIG!! Han er også vår første:-)

Jeg har hele tiden hatt lavt sf-mål, og på sist kontroll ble det tatt ul og han var da 16% mindre enn gjennomsnittet. *Gulp*. Han har hele tiden vært akkurat på gjennomsnittet, så derfor ble de litt mer obs og skal på ny ul i morgen. Skal bli spennende å se!! Håper vi kan slappe litt mer av etter i morgen! Jeg for min del har fått ekstra oppfølging pga jeg har slitt med hyperemesis/ekstrem kvalme gjennom hele svangerskapet, og gjør det fortsatt..

Skrevet

Hei,,

Jeg går hos en gynokolog som har ultralyd og hun har flere programmer, og når hun tar omkrets av hodet, magen osv så finner maskinen ut hvor mye barnet mitt veier,,,

Skrevet

Hei,,

Har du prøvd akupunktur??

Jeg har med mine to første svangerskap hatt hyperremisis, innlagt og hele greia..

Nå i mitt 3. svangerskap hadde jeg sterkt kvalme i flere mnd, så ga det seg... Hurra,, Denne gangen ville jeg ikke legges inn, så jeg spiste og kastet opp,, opptil x antall ganger i døgnet.. Startet rundt kl 06,00 ,,,

Men, jeg har prøvd akupunktur og det vet jeg hjelper mot kvalem,,

Et godt råd..

Skrevet

venter første, ei jente med termin 5. august. Var på ul 31+3 og da var hun ca 1900g. Helt gj.snittlig i følge gynekologen.

Har hele tiden hatt lavt sf-mål, såvidt innenfor det gule feltet, men jenta er normal fordet.

Skrevet

Ja, moren min gikk 10 dager over tiden, og med min første kom han 9 dager før tiden, min andre kom 12 dager før tiden,,

Og nå med nr 3, tenker jeg hun også kommer før..

Så det kan hende det ikke er helt likt selv om moren din kom overtiden, bør ikke du gjøre det samme..

Skrevet

temin 15 august:)

Skrevet

Jeg har termin 21.august, gleder oss sááá mye! Skal fóde i Barcelona da, sá det blir et par varme mnd fórst. Háper det ikke blir for ille.

Vekt har jeg ikke peiling pá, men skal pá 3. og siste UL 3.juli, da er jeg i den 34.uka sá da sier de vel i fra om lille bebis er ok eller om jeg má hvile mer for at han skal vokse seg ferdig.

Skrevet

Jeg har termin 18.august og skal føde i Bergen:)

Var på 3D i uke30 og da veide gutten min1505 g. De sa ha lå akk på gjennomsnittet.

Gleder meg sååååå masse:)

1.gangsfødende:)

Skrevet

jeg har termin 29.aug. var på vekstkontroll idag. Den var 8% avvik. Men det er ikke så mye. gjennomsnittet er på 1300og noe og min var på 1400 og noe. husker ikke helt akkurat tallet. Men ca 100g mere enn gjennomsnittet da.

jeg er 29 fullgåtte uker idag.

Skrevet

24 august, men babyen min kommer nok før den tid... Håper bare å klare 5 uker til- det er målet!

Skrevet

Jeg har termin 24. august og skal føde i Haugesund. Skal ha en gutt, og gleder meg veldig, da dette er den første :o)

Han har ligget på + 17% i vekst, men var på ul i går og var da tilbake til normalen (+4%) så dette ser lovende ut ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...