bebi-i-magen Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 akurat som knekkelyder,hva er det? har termin i dag..
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har å hatt det i det siste, men jeg har BL så har trodd det kanskje har vært derfor... Kan desverre ikke svare deg på om det har med at fødselen er i gang eller ikke...
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Det knekker og kråser i bekkenet mitt å, selvom jeg sitter i ro;) Og når jeg gynger fra side til side når jeg står kråser det i skambeinet... Tror det bare er det at bekkenet blir utvidet når hodet til baby presser ned så blir det leddet som holder bekkent sammen strukket, og det er det som lager de rare lydene;) Ikke noe farlig ihvertfall, bare skikkelig fiffig å høre og kjenne:p
preggy pop Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 det har sagt knekk i mitt bekken i mange mnd. Litt ubehagelig, synes jeg. Men det er nok fordi det utvider seg. Både symfysen og halebeinet knekker. Særlig når jeg sitter og reiser meg opp, eller ligger og snur meg fra den ene til den andre siden. 38+5 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå