Gå til innhold

Hvem skal føde på Fredrikstad?


fru lykkelig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal! Har termin 16. okt. Var bå B7 forrige gang, men det endte med haste-ks så denne gangen får jeg ikke føde der. Blir nok B2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Jeg har også termin den 2.okt. Skal føde på SØF og har ønsket oss til B7. Kanskje vi sees på fødestua? Hvordan har ting forløpet seg for deg/dere så langt i svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på B7 første gang, var veldig fornøyd, men blei sendt ned på B3 for epidural. Kom tilbake på B7 etter fødselen. Super fornøyd!! Hittils har det gått greit, har masse kynnere, men går ellers bra! Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra her også! Jobber dere fortsatt? Jeg gjør det. Har en på 2,5 år fra før i tillegg. Kjenner at det tar på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer til SØF jeg også :)

Termin 11.oktober. Når det gjelder avdeling, så vet jeg ikke da jeg skal ha min første. Venter i spenning :)

 

Hva med å komme på BIM-treff på Verdensspeilet neste gang?

Gå inn på BiM-treff i margen og se etter Østfold treff. :)

Neste treff er 25.juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg skal! Har termin 4. oktober. Fødte på Ahus sist. Har ikke sendt inn det skjemaet, det må jeg vel se å få gjort.

 

Når er det vanlig å komme på omvisning?? Prøvde å ringe for å bestille en gang, men fikk ikke tak i de.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på omvisning ca 1mnd før termin hvis jeg ikke husker feil. Har ikke sendt inn skjemaet jeg heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og skal på SØF:) Har termim 5 okt. Godt det blei nevnt kjema her,det må jeg få sendt inn også;) Blei sagt jeg skulle på normalenheten,men husker ikke hvem B det var,hehe...Vår første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 15 oktober og skal føde på fredrikstad.

Vet ikke hvilket enhet jeg skal på, for jeg har sagt ja til å være med i en undersøkelse på sykehuset. Da bestemmer de på fødedagen hvor jeg skal komme hen. Og så svarer jeg vel på noen spørsmål om oppholdet tenker jeg. Noen andre som er med på denne undersøkelsen? De skal se om et er noen forskjell på avdelingene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg er og med i undersøkelsen,og har temin 12 oktober, så da blir det spennende å se hvor man havner... hjelpes, fødsel blir det uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...