Gå til innhold

Å herregud der slo verpesyken til igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp hatt en kjemisk graviditet. Skrev om det som skjedde for et par dager siden. Har ikke vært så mye her inne siden det, for det var litt merkelig liksom. Kan ikke ha vært så mye mer enn 4 uker på vei, men jeg kjente symptomene. Hadde så utrolig ømme pupper at jeg ikke klarte å ligge på de!

Har gått de siste dagene og tenkt mye. Sambo og jeg er muligens inne i en "skjer det så skjer det fase" der jeg kommer til å følge med på eggløsning uten å nevne så mye for ham. Kanskje må jeg vente noen måneder til vi er litt mer ferdig med oppussing. Men uansett så er det snakk om kortere tid enn forventet.

Nå nettopp slo verpesyken til for fullt igjen! Herregud, jeg VIL BLI GRAVID for pokker! :-) Har ikke hatt den følelsen på en stund, i allefall ikke så sterkt. Har presset den bak siden jeg uansett måtte vente en liten evighet til, trodde jeg. Men nå vet jeg at tiden SNART er inne! :-) Kan hende jeg blir gravid i år?

Etter den kjemiske graviditeten så vet jeg i allefall at jeg har egg som kan befruktes i meg, så sant jeg har eggløsning. Det er da i allefall neppe noe feil med sambo og neppe noe feil med eggene mine. Det er pcos'en som plager meg, med at det kan gå så lang tid mellom eggløsningene. Og så lurer jeg på hvorfor det er lettere å miste når man har pcos og om det er noe jeg kan gjøre for å forhindre det eller hjelpe litt på kroppen.

I morgen begynner jeg i allefall på folat og omega-3 kapslene mine igjen. :-) Bare å innføre gode vaner allerede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

you go girl!!!!!......ups...hadde glemt folaten i dag, må gå å ta den.....verpesyken har vært sterk her og i det siste, så jeg kjenner meg igjen...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...