jentelykke + guttelykke Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Altså ingen ren yrkesretning. Hva jobber dere som i dag?
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 saksbehandler i et departement akkurat nå. har jobbet med prosjekter før, men orket ikke stresset etter at jeg fikk barn
Espoir Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Vil ikke si hva akkurat jeg jobber som, men jeg og mine venner som alle har studert ulike fag på universitetet jobber som/med: - Seniorrådgiver i departement - Diplomat - journalist - Filmregissør, produsent og produksjonsleder - Markedssjef - Førsteamanusensis - Høyskolelektor - Direktør i shippingselskap - Konsulent/saksbehandlere/rådgivere i det offentlige (kommune og stat) - Eiendomsettellerannet (ikke megler) - Programleder i radio - Redaktører - Forsker i forskningsbyrå
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har tatt fag på Universitetet, og så avsluttet jeg med praktisk pedagogikk (så det er jo yrkesrettet). Jobber som lærer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå