Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Min sambo's forrige kjæreste fikk konstatert klamydia, så hun ga beskjed til han om at han måtte teste seg.. Han hadde ikke klamydia, men kan han ha smittet meg? Uten å ha det selv mener jeg?
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Aldri hørt om, sikker på at han har testa seg? Kansje var hun utro? Rart at han ikke ble smitta da i så fall. Klamydia er svært smittsomt. Er du usikker så test deg...kan jo bli steril av fandenskapen...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Ja, han fikk brevet hjem i postkassen fra legen, så vi så det begge to at klamydia: negativ.. Men tror jeg skal ta en test, har aldri hørt at menn kan være bærere, men har heller ikke hørt det motsatte
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Selvfølgelig kan menn være bærere av klamydia, de er like mye med på å spre denne dritten som kvinnene i seg selv. Det er absolutt ikke kun en kvinnesykdom. Bakdelen med denne klamydiaen er at man kan gå så lenge med den uten å merke symptomer og når symptomene først kommer, så kan det være forsent (eggstokkbetennelse = sterilitet) Er du usikker, så får du teste deg selv hos legen.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Hvis han ikke har det, så kan heller ikke du ha det (med mindre du har hatt det fra før da..).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå