Gå til innhold

Gave til barnehageansatte? Trenger tips..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår skal begynne i ny barnehage, og tenkte å kjøpe noe til de voksne på avd. hans. Men har ingen anelse om hva.. Trenger sårt tips!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte hver av personale på avdelingen en stilig kaffekopp!

Er det noe de drikker der, så er det jo det=) De ble veldig glade for dem tror jeg!

Skrevet

et fint krus

 

konfekt

 

blomst

 

liten diktbok

 

varmepute

 

vinflaske

 

Eksempler på hva jeg har fått i løpet av årene :o)

Skrevet

Solkrem

øredobber

en god pose kaffe eller te og litt sjokolade

gavekort

blomst

en krukke med en god urt oppi ( f. eks fransk estragon) og et kort som du henger på med en god oppskrift som seff inneholder urten

urteolje

en kurv med ingrediensene til en gresk salat

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...