ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Har spurt henne å da sa hun at hun ønsket seg gavekort...Men jeg syns det er litt "kjedelig" jeg da:\ Noen som har noen andre tips??Klær er utelukket.. Håper dere kan hjelpe meg:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Hvorfor ikke kjøpe gavekort? Er jo det hun ønsker seg...
viktorogmilla Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Ønsker hun seg gavekort ville jeg gitt det. Hvis hun ikke har sagt hvor, ville jeg gitt henne gavekort på ansiktsbehandling, aromaterapi, polet eller noe annet godt:)
jentelykke + guttelykke Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Gavekort kan jo være så mangt. Hva med gavekort til aromaterapi eller fotpleier? Kan være litt dyrt...
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2008 Kanskje jeg bare skal gå for gavekort....På ansiktsbehandlig må jo være "GULL":) Takk skal dere ha:)
RockMyWorld Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Gavekort til Spa el.l eller til operaen:-) Et fint skjerf er jo også noe damer i den alderen ofte liker.... Eller noe mer personlig som et bilde dere forstørrer med fin ramme...
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2008 Så flinke dere er til å komme med tips:) Tror nok at det blir gavekort på noe velværebehandling:) Takk iallefall:)
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 vi kjøpte en kjempe tøff klokke til svigermor som fylte 50 år:) Det falt midt i blinken for henne + hun er ungdommelig da så vi så med en gang hvilken klokke som passet svigermor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå