Gjest amandine Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Har kjøpt stoff på Laura Ashley som jeg absolutt vil ha til stelleveske, skal sy en liknende fleurville mother ship eller sling tote tenkte jeg. Ville bare høre om noen har tips, råd eller oppskrift å dele?
Frøken B ღღ Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Synd du ikke fikk svar på forespørselen din. Ikke sikkert det er så mye mer sjanse nå, men jeg prøver. Jeg vil også ha oppskrift på stelleveske. Noen?
Blå-Rosa+spire! Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 ÅÅÅ genialt om det hadde funtes ett sted der ute... Jeg har desverre ingen.... Men kunne godt tenkt meg å hatt;)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Jeg har lurt på om jeg skal prøve å sy en sånn en, og tenker å lage oppskrift selv. Men i og med at jeg ikke har barnm og for så vidt heller ikke er gravid, lurer jeg på: Hva er veldig greit å ha med i en stelleveske? Jeg tenker: Bleier kluter/våtservietter stellematte flaske smokk ekstra lomme til evt leketøy/bamse noen rom til mor sine ting EGET rom til nøkler. Jeg setter pris på alle innspill :-)
Randis Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 http://hobbykrok.blogspot.com/2008/07/oppskrift-stelleveske.html Fant denne på en annen tråd inne på 3.trimester. Regner med eieren av bloggen ikke blir sur om jeg gir dere linken. Så ut som ei helt grei vanlig stelleveske.
Randis Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Til anonym: Hva som er greit i ei stelleveske: Et skift eller to klær til babyen, Gulpekluter, Kluter til bleieskift/våtservietter, Bleier, Ev.smokk og flaske, Ev.leketøy og et lite rom til mor sine greier.
Gjest amandine Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Endte med å kjøpe en sling tote fra fleurville, og har sydd litt andre store vesker. Forskjellige rom til greier pluss carabinkrok til nøkler er lurt... Har sydd en mei tai akkurat nå, men tiden flyr så blir ikke mye håndarbeid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå