solemio Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Tror dere det funker å bruke sånne poser med drikkekakao? De er jo fulle av alt mulig annet også, men jeg rekker ikke butikken nå og skal ha med kake på sommerfest i ettermiddag.....
Mammaen til Isak Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Man kan jo bruke o'boy og slikt i kaker, så du kan jo prøve. Men sist jeg bakte brukte jeg sjokopulver i tilegg til kakao for jeg gikk tom, det virker søtere syns jeg, så kanskje ikke bruk så mye... du har ikke noe sjokolade liggende du kunne smeltet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå