Gå til innhold

Er dette for dyrt for brukte klær?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

50 kr for en brukt body er vel ikke langt fra butikkpris? Hva koster de på HM? Alt fra 59,50-99,50?

Legger man på porto...

Skrevet

jeg så bare noen av klærne... det så ut som HM klær å kostet hva jeg ville trodd va ca halv pris. det hadde jeg ikke betalt for dem...

Skrevet

Jeg forstår det slik at det er samlet pris for alt som er på hvert bilde. Hvis jeg forstår riktig, synes jeg det er helt ok pris. Og stapper man alt ned i en norgespakke blir det vel ikke så mye i porto. :-)

Skrevet

Jeg antar at prisen er for alle klærne pr bilde og at det da blir 15-25 kr pr plagg. Det syns jeg er en ok pris, særlig for klærne som ikke er body/nattdrakt.

Skrevet

Merk: Prisen som er oppgitt er for ALT på bildene, altså kr 50 for tre bodyer, ikke per stk. Gjennomsnittsprisen er litt under 20 kr.

Har forresten solgt ganske mye i dag, så prisnivået er visst helt greit? Men det blir en del i porto, da de bare skal ha 6-7 ting hver...

Skrevet

og hittil er det jeg som har betalt porto...

Skrevet

Hvorfor har du betalt portoen? Har også tenkt å legge ut babyklær for salg, men at kjøper betaler porto ;-)

Skrevet

Fordi de som kjøper har foreslått avslag + porto inkludert, og jeg har sagt OK:)

Skrevet

Litt morsomt at du er anonym her og viser navn og epostadr på finn... hehe

Skrevet

Kunne like gjerne gitt det bort da jo.

Skrevet

jeg sluttet å plusse sammen da jeg nådde tusenlappen, og det var mye igjen. hadde aldri brukt mer enn det for en pose brukt tøy. samle pris 500,- og kjøper betaler porto, tror allikevel det blir dyrt for de fleste, eller mer enn de vil gi

Skrevet

Det er nå litt mer enn "en pose brukt tøy" her da. Det er over 100 plagg:)

Skrevet

er det så stor etterspørsel etter brukte babyklær da?

Skrevet

Har ingen anelse, men har jo fått noen få henvendelser, da.

Skrevet

Ikke sikkert jeg ønsker at navn, adr og tlfnr skal kobles til mitt nick, da vel... Så jeg er anonym fremdeles:)

Skrevet

Jeg synes det var helt greie priser jeg, og hadde ikke hatt noe problem med å betale det du ville ha PLUSS porto. Du skal da ikke GI bort klærne - dersom noen synes det blir for dyrt, kan de bare synes det, de kan finne billigere klær andre plasser ;) ...så kan du selge dine klær til dine priser, til folk som vil gi det du vil ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...