edvina har fått en gutt Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Jeg ender kanskje opp med det, og lurer på hva grunnen er til at dere andre får det. Er usikker på om jobben min er farlig nok!
Miss Dynamite Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 jeg har det. jeg kjører buss, og fikk det pga bekkenløsning.....
liberobleier Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Jeg jobber på lageret på Tine Meierier og der er det mye tunge løft og masse løping. Jeg er 30 uker nå og fikk svangerskaps penger i uke 22
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 jeg er hjemme pga bekkenløsning. legen mener jeg kan få svangerskapspenger, men jordmor nekter på det. hun sier at hvis jeg skal ha svangerskapspenger så må jeg jobbe halv dag 3 dager i uken. er sykepleier på gamlehjem. mye gåing og tunge løft. så jeg er sykemeldt jeg. ville jo heller ha hatt svangerskapspenger siden jeg da ikke bruker opp retten på sykepenger i tilfelle jeg skulle ha bruk for sykemelding etter fødselen. jordmor kastet legeerklæringen min til svangerskapspengene. sa hun skulle fylle ut ny, hvis det ble aktuelt. hvordan kan hun overprøve legen? denne jordmoren er den som tilrettelegger på jobb, det er ikke hun jeg går til kontroll hos. lurer på om det er mange som har fått svangerskapspenger pga svangerskapsplager, og der jobben ikke er direkte farlig for barnet.
Miss Dynamite Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 jeg får svangerskaps penger, og jobben min er ikke direkte farlig for barnet.. jeg fikk det bare fordi jeg har bekkenløsning, og siden jeg kjører buss, så blir jeg sliten osv.. hmm. og er jo litt ansvar, å kjøre buss sånn sett.. men fikk det ikke pga no fare for barn osv
snurripåsnei Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Jeg går på svangerskapspenger.Jobber i ambulansen, sleit med for lavt bt så jeg fikk det fra jeg var 4 mnd på vei. Hadde uansett fått det senere også pga tunge løft og bæring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå