-Lykkelig-med junispirer Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Hei Inne fra bli gravid her. Har fått med meg at du hadde forsøkt en type "coctail" med vitaminer da du ble gravid. Kunne du fortelle meg hva denne besto av, hvor mye du tok, hvilket tidspunkt i syklusen du begynte å ta det, og når du stoppet?? Kunne tenke meg å gjøre et forsøk med dette... På forhånd takk:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 hei tusn takk for at du dyttet dn opp for meg:) legger ved et utdrag fra vår kamp om lille spire der jeg har skrevet om hvordan vi fikk denne oppskriften.. du kan lese hele vår historie på www.grysom.piczo.com da tok vi også ting litt i egne hender å gikk på en helsekost butikk for å høre om di hadde noe som kunne hjelpe kroppen å komme i gang. til all vår flaks var det en ernæringsfysiolog på besøk på butikken så vi fikk en oppskrift av han jeg skulle følge hver dag sammen men hormonene. 2 wild yam kaplser. 2 E vitamin kapsler. 1 multivitamin tablett . 1 folsyre tablett og 2 sink tabletter som vi skulle ta begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå