tjukka med spire i magen Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 ååååååhh hadde så lyst å fylle helium balonger til mini sin bursdag, men en sånn dunk koster jo 1700 + moms........ det er jo litt svindyrt...... ingen som vet om no billigere?? (jessheim omeg)
tjukka med spire i magen Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 hehe... joda det gjør det da, men vi ville jo ha balonger som svevde.........
tjukka med spire i magen Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2008 iiiiiiiiiiiingen som vet om no billigere???? vil ha vil ha vil ha!!!!!
FuriLaks Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Hehe, hadde jeg hatt en sånn dunk, hadde jeg sitti og sugd i meg alt sammen og hatt Donaldstemme i en uke! Kan ikke hjelpe deg forresten....
tjukka med spire i magen Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2008 nei da ser det ut som om vi må klare oss uten da har ringt det som er å ringe av bedrifter, men endten harèm ikke eller så koster det det samma......... buhuuuu.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå