Gå til innhold

noen som kun har perfekte urinprøve her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal nok en tur til legen idag og har akkurat vært å "fikset" enda en urinprøve.

Legene og jordmødrene har vært fornøyd med godt under halvparten av prøvene til nå i svangerskapet og har nå en uke til termin.

Så nå må jeg bare spørre..er det virkelig normalt å ikke ha noe "galt" med urinprøvene iløpet av et svangerskap?

Selv har det kommet så langt nå at jeg kunne nok ikke tatt disse urinprøvene mindre alvorlig nå. Siden jeg ble gravid har de spekulert i om enten det ene eller det andre kan være tegn på noe galt.. men hele tiden skal vi se det an. har vært snakk om alt fra anitbiotika til operasjoner.. Er nå så drit lei av legene og deres usikkerhet at jeg får mest lyst til å droppe å dra til flere legetimer.

Har vært hos 5 leger og 1 jordmor iløpet av svangerskapet. Nå de siste månedene har de "heldigvis" kun bekymret seg for uvi eller noe slikt..(såvidt jeg vet)..

Har spurt om ikke jeg bare kan ta den helsikkes antibiotikaen en runde bare for å være sikker,men neeeida det kan jeg ikke. De har gang på gang prøvd å berolige meg med at det er HELT trygt å ta antibiotika selv om at jeg er gravid,men de vil heller ha meg inn på kontoret deres hver andre dag istedenfor å bare sette meg på en helsikkes kur..

Har vært på legekontoret 4 ganger nå sist og denne uken. og tror dere ikke jeg skal dit igjen nå om en time??? er så hiiimla lei! så nå har jeg fått meg barnevakt nok en gang og skal gjøre meg klar.

Blir bare så sykt lei og sliten av alt dette. Min kjære mor stakkars er bekymret..hun ringer meg hver gang jeg har hadd en ny kontroll for å høre at alt fortsatt står bra til.. gutten min er så lei av å være med meg til legen at noe må gjøres,men han har vært VELDIG flink til nå..blitt venner med de som jobber der har han blitt,men å dra til legen flere ganger i uken er jo ingen drømmeaktivitet for en 4åring...

nei,nå kan ungen komme snart syntes jeg...

men tilbake til spørsmålet mitt..er det vanlig å ikke ha noen bemerkninger overhodet iløpet av et svangerskap når det kommer til urinprøven?

mener de kommenterte ting 50/50 sist gang og,men aldri at noe var galt..alt var helt iorden selv om at det kunne være protein eller annet i prøven... :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synest nesten det kan høres ut som det er legesenteret ditt det er noe galt med..

Mine prøver har vert fine hele veien.. hadde +1 på proteiner en gang men de forsvant igjen. (og de nevnte ingenting om det) Ellers er alt bra!!

Skrevet

Høres slitsomt ut... min har vært helt fin dette svangerskapet, men syns å huske noe om sukker i urinen forrige svangerskap.. Så tror nok det er litt hips om haps hva som er vanlig.

Skrevet

Trodde det bare var bra og ikke ha utslag på noe i urinen jeg.

Selv har jeg gått med +4 på protein hele svangerskapet og vært sjekka for div. ting, men jeg villa nå trod at det ikke skulle være noe galt om alt så fint ut på prøven.

Skrevet

Jeg kan bare ikke skjønne hvorfor de ikke bare kan skrive ut en runde antibiotika hvis det er det som er løsningen uansett hvis det skulle være noe. ville trodd det skulle vært det beste for alle parter.

Hadde jeg tatt slikt ofte hadde jeg forstått at de var skeptiske,men har kun blitt satt på penicilin en eneste gang i livet mitt og det var etter en infeksjon jeg fikk av insektsbitt i utlandet for ett år siden.

Så de kan jo ikke være bekymret for at jeg skal ta for mange omganger med det heller for det forstår jeg ikke er bra..

Men som han ene legen sa,så ville han egentlig satt meg på en omgang,men så har jeg ikke vondt. så vi måtte vente til jeg fikk vondt.

FOR EN LOGIKK!!!

Og nå har det da gådd noen måneder og har fortsatt ikke vondt eller ubehag på noen som helst slags måter.. prøvene sier fortsatt det samme,men siden jeg ikke har disse smertene de savner så dyrisk så tørr de ikke sette meg på antibiotika..

går altså ann å bli tullete!

Som om man ikke har nok å styre med når man er høygravid..

Skrevet

det er positivt å ikke ha utslag ja..hehe..så den har du rett i..er der problemet ligger..har hadd protein,eggehvite? og..hmm...ja sikker meir i urinen...

ja og blod...

men alt kan visstnok være helt normalt selv om at man har det..

eller ikke...heh...aner ikke..

trøster meg bare med at jeg kjenner mye liv jeg,så ungen har det jo tydeligvis bra.

er veldig plaget med utflod denne gangen,så hun første jeg var hos mente på at det bare kommer litt ilag med prøven...ikke vet jeg..men nå må jeg dra til legen..JAAAAAAAAAAAAAAAA.....

er jo to dager siden sist nå......

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...