<3 mirakelbarna <3 Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Sønnen min på 13 mnd startet i bhg for snart 2 mnd siden( 50% plass), men han er fortsatt skeptisk til de andre barna. Vil helst sitte på fanget til en av de voksne eller leke alene... Han går bra sammen med større barn ( 7/8 år). Bør jeg starte en utredning for autisme? Uff, vanskelig dette her. Ikke moro å ha slike bekymringer for barnet sitt...
Petrine C",) Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Barn som er så små, har ikke behov for å leke med barn, De leker "ved siden av" de andre. Tror ikke det hadde stresset meg nevneverdig, men hva sier de i b.hagen da?
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Det høres helt normalt ut Ingen grunn til bekymring.
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 nei ta det helt med ro:-) min sønn på 11 mnd e slik han å...liker de andre barna som e små,men når de lager høye skarpe lyder å sånn begynne han å grine... men med søskene på 4/8 år så reagere han ikkje.det gjelder andre barn på den alderen å:-)
Prinsemammaen Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Han er jo ganske liten enda da. I den alderen er de ikke særlig opptatt av å leke sammen med andre barn. Heller side ved side som hun over her sier. Sønnen min begynte vel ikke å leke ordentlig med andre barn før han nærmet seg 2 år tror jeg... Nå er han supersosial og har det kjempegøy med de andre barna. Så du kan sikkert vente litt før du starter en utredning... :-) Men lykke til i hvert fall! Hva vi mødre ikke bekymrer oss for... ;-)
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Bare slapp av. Han er jo liten enda. Min eldste var også ganske skeptisk til jevnaldrende da han var så liten, mens han nå er en supersosial gutt på 3,5 år.
<3 mirakelbarna <3 Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2008 Takk. De i bgh har kommentert at han holder seg mye for seg selv... Men ikke sagt noe annet enn at han sikkert trenger litt mer tid.. syns jo at det er trist at han ikke trives så veldig godt da. Han er jo veldig trygg hjemme så kanskje han bare trenger litt mer tid... Jeg får se det ann litt til. Takk for svar.
line_n & sara Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 jobba i småbarnsbhg tidligere, og dette er nok helt vanlig, du! ikke bekymre deg!
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Ja, gutten min var 20 mnd da han begynte i bhg, men var skeptisk da også. Det løsner nok... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå