Sweet caramel Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Leste på folkehelseinstituttet at en anbefaler: H DT Tyf (Mal), som er Hepatitt A-vaksine, Difteri- og tetanusvaksine, Tyfoidfebervaksine og Medikamentell malariaprofylakse. Er dette virkelig nødvendig?? Hva har dere som har vært i Tyrkia, gjort?
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Hei vi har vært i tyrkia MANGE ganger og har ikke tatt noen sprøyter. er ikke så mye løs dyr i Tyrkia og har mann stivkrampe sprøyte så er dette ikke nødvendig.. Hvor skal dere og når? vi skal reise i slutten av juli til Side:) Gleder oss veldig:)
Sweet caramel Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 Vi reiser neste torsdag (jippi:-)))) og skal rett utenfor Side. Gleeeder meg, skal bli så bra:-) Ser på 'god morgen norge' at jeg har kjøpt inn det jeg trenger til reiseapotek også, hehe:-) Har tenkt at vi kke trenger å vaksinere oss, men ble litt usikker når jeg leste på folkehelseinstituttet sine sider..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå