Gå til innhold

Hysteriskt å ringe legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann har ikke vært syk lenge. Fikk feber i går kveld, målte 39 i sju tiden gav da febernedsettende. kl elleve hadde han 39 igjenn. i natt har tempen ligget på rundt 38. Han har astma og blir lett tett når han er syk. puster veldig fort og anstrengt men har ingen ulyder. Gav han ventoline på forstøver i går kveld, men kort tid etter han fikk det hadde han rykninger og jeg kjennte at hjertet hans dunket veldig fort. virket som han hadde fått for mye... har hostet noen dager og jeg tror han har hatt halsbetennelse ca ei uke. vurderer å få time til legen etterpå men kanskje det er litt hysteriskt?:S lurer litt på lungebetennelse, men da skulle han sikkert vært dårligere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis magefølelsen sier ring lege så gjør du det. Jeg bryr meg ikke om å bli oppfattet som hysterisk hvis jeg ringer legen. Det er mitt barn og dessuten tjener legen penger så h"n kan bare holde tåta og undersøke barnet mitt :=)

Skrevet

høres ut til at han har kanskje fått litt for mye astmamedisin ja, jeg ble iallefall utrolig skjelven og høy puls da jeg tok for mye da jeg måtte bruke det før.

Men jeg synes at du skal bestille en liten legetime jeg, dersom du er bekymret så er det bedre med en sjekk for mye enn for lite :-)

God bedring til gutten din!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...