Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Noen som har denne og kan fortelle meg om den er bra? El holder det egentlig med vanlig nova babycall? (vil ha nova da vi hadde den og var fornøyd:) Helt til vesla siklet den i stykker, om man kan si det slik:)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Vi har. Syns det var veldig greit når babyn var liten iallefall. Slapp å springe inn for hver minste lyd (for det hadde jeg helt sikkert gjort), og det var greit å se om babyn hadde sparket av seg dyna osv. Ikke var den så mye dyrere heller. Vi angrer iallefall ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå