Gå til innhold

tidlig oppe idag jeg uten grunn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lå bare å makket i senga og var lys våken, så litt før 06 så stod jeg opp. Så nå sitter jeg her da, klokka er 06 og jeg har spist frokost og bare venter til mine jenter skal stå opp.

Skal på UL kl 10, og de skal få være med idag :)

Jeg er overhodet ingen A menneske og jeg greier knapt å spise frokost før jeg har vært oppe en times tid. Så her sitter jeg da lys våken og fått i meg frokosten. Dette er ganske så uvanlig hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen du:-) Her har jeg vært oppe siden kvart over fem.. da hadde jeg ligget og vridd meg en time. Skal ikke ta bussen til jobb før om 40 minutter så da sitter jeg her da..;-)

Lykke til på ultralyd:-)

Skrevet

Lykke til på UL i dag :)Klarte ikke sove lengre jeg heller, deilig å våkne opp og sitte i stua og se blå himmel og god morgen norge på tv-n. God stemning:)

Skrevet

Takk for det, skal på vekstkontroll pga svangerskapdiabetes.

ja hadde det bare vært blå himmel her så. Her er det temmelig grått :)

Skrevet

Hehe :) Ikke meningen å le, men sånne absurde opplevelser har jeg hatt i det siste. Nå kan det jo ha med UL'en din å gjøre, da. Men jeg er som regel totalt slakt om morgenen, gjerne frem til 9, men neida! De siste to-tre ukene har jeg hatt et par dager jeg har vært lys våken godt før 7... Spiser jo lunsj når jeg vanligvis spiser frokost...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...