Gå til innhold

tvillinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 10 nå og har de tegnene på at jeg venter tvillinger med at jeg må opp og tisse om natta(noe som jeg aldri må) livmora mi er stor nå, brystene er tyngere og jeg har en del luft i magen! noen som vet om dette stemmer eller har vert der selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo vanlig for alle som er gravide.. jeg begynte med det for en mnd sia.. puppene mine ble så store og tunge da jeg var en mnd på vei at det nesten ble et mareritt å gå hehe..å jeg har nok ikke twins.

har dere noen tvillingpar i familien? er jo veldig arvelig det.

Skrevet

morra mi fikk tvillinger!:P hehehe

Skrevet

hehe... blir du alenemor?

kan også trøste deg med det at tvillingpar hopper somregel over et ledd. å visst din mor fikk tvillinger så er det mest sansynlig at det blir dine barn som får tvillinger igjen.

Skrevet

nei er ikke alenemor!:D altså det vil si at de hopper over brødrene mine da:):P

Skrevet

generasjonsledd. annehvert. skjønner?

ønsker du deg tvillinger da?

Skrevet

hadde vert litt morro! men planla jo en da:P men to er enda bedre!:D

Skrevet

alt er jo uansett bra :D så lenge de er friske :D er jo ikke lenge til UL da?

eller har du bestilt noe før? kan du ikke bare si at du har hatt vondt å er bekymra? fått noe mage??

Skrevet

ja har fått litt mage ja^^, den er jo ikke dum!:P så lenge jeg slipper en stor nål inne i magen min for at de skal se:P

Skrevet

trenger vel ikke det når du er 10 uker på vei vel? ble litt usikker på når en begynner med utvendig UL.

jeg klarer ikke lyve til legen min jeg :S var det jeg tenkte, men så klarte jeg det ikke. hehe..nå er det bare litt over en mnd te jeg skal da.

Skrevet

ahh.. er du langt på vei du da?

Skrevet

ikke så mye mer enn deg. er 11+2.

så jeg gleder meg til denne uka er over. sånn at jeg kan puste litt ut hehe.. har termin 1 januar

Skrevet

hihi har termin ca 15 jan jeg;)

Skrevet

Hvis symptomene stemmer med eit evt tvillingsvangerskap,ligger da godt an til at vi faar tvillinger,hehe....Har vore paa do 1 til 2 ganger pr natt siden tidlig,pluss da andre.m..jaja...UL paa mandag,so finne vel ut av da daa...hehe...

Skrevet

Ikke for å skuffe deg dersom du har lyst på tvillinger altså, men det der er jo de samme symptomene som gjelder for alle gravide enten det er 1 eller 5 i magen.

Jeg hadde det slik forrige gang, og det var bare én der inne ;-)

Har det likt denne gangen også, men har ikke vært til UL enda, men har heller ingen mistanke om at det skal være flere der inne.

Skrevet

Du har alle tegnene på at du er gravid :) Da jeg ventet tvillinger Hadde jeg bare trøtthets problemet og at jeg var kvalm. Det eneste som gjorde at jeg fant ut at jeg skulle ha tvillinger var store smerter i magen. Jeg hadde mistet før så jeg ble redd og dro på legevakta og ble sent til UL.

Skrevet

Hei, ville bare råde deg til å gå inn på tvillingforumet, så du kan lese litt mer om dette. Om de symptomene du nevner hadde vært indikasjon på det hadde nok flesteparten av oss her inn ventet tvillinger;)

Er som skrevet bare arvelig på morsiden, annenhver generasjon, dvs at om du selv er tvilling, så er det dine barn som har større sjans for flerlinger og egentlig ikke du. Men alt er mulig såklart. Dette gjelder i tillegg bare to eggede tvillinger.

Min mamma er toegget tvilling så jeg har hatt en litt større risk for tvillinger enn ellers. I tillegg øker risken jo fler barn man har fra før og med alder;) Jeg venter mitt 3. barn nå, ingen tvillinger og synes nok det er like greit jeg da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...