Gå til innhold

Til de med sterke meninger om mangt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på om dere som har sterke meninger om allt fra helsetepper til bilseter har mange konflikter med partnerne deres? Jeg mener sterke A typer må jo noen gang inngå kompromisser, i tilfelle hvordan gjør dere dette. Har dere hatt slike konfrontasjoner og hva var utfallet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dessverre at bim damene involverer partnerne sine i liten grad. De tror at far er helt uten mulighet til å tenke selv. Men de er for en 5050 deling hvis mor og far går fra hverandre fordi far eier den ene halvparten, forstå det den som vil. Kanskje fordi de tenker at det vil aldri skje meg...

Skrevet

Jeg tror det er en del tøffelmenn rundt i landet. Menn som ikke tillates å delta med lik linje som barnemor, fordi han er feil kjønn. Kan tenke meg at det er de samme.

Skrevet

Eller så er det undertrykte damer som må få ut dampen her inne enn hjemme.

Skrevet

hehe-....jeg har til tider svært sterke meninger om enkelte ting. Heldigvis er både han og jeg utrusta med sunn fornuft i tillegg ( han har også sterke meninger). Ja, hender vi har heftige diskusjoner, stort sett enige om de viktigste tingene. Å ja, har lært å inngå komprimiss også. Det blir i hvertfall et svært lidenskapelig forhold, vi elsker å diskutere ( krangler skjeldent) noen ganger vinner jeg diskusjonen, andre ganger taper jeg....klarer alikevell å finne glede i det. Holder liv i flammen.

Har had at par store konflikter, jeg tror at den gode kommunikasjonen vi hadde var det som berga forholdet da, klarte å diskutere oss fram til en løsning. Ingen "vant eller tapte", vi fant en løsning vi begge kunne leve godt med. Derfr har jeg også tro å at vi trolig vi holde sammen ut livet, vi underhilder hverandre, vi har kjærligheten, respekt, tillitt, barn og felles mål og støtter hverandre i å oppfylle et par drømmer vi har...

Så for å konkludere litt her, god kommunikasjon og respekt er vel nøkkelen til et godt samliv....spesiellt hvis man har sterke meninger. Kompromiss er i enkelte tilfeller nødvendig. IKke for enhver pris da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...