♥Love is in the aiR♥ Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 den STORE esken med kakao som stod bakerst i skapet????? Sååååå typisk nå som jeg har så vondt i halsen=(
---1t?--- Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 sikkert ingen trøst, men man bør vel ikke drikke kakao når man har vondt i halsen uansett, bare slimer seg mer :-S ta deg heller et glass med isvann du :-)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 Usj, ikke det jeg ville høre nei=( hehe.... Høres mye bedre ut med en stor kopp sykende kakao med krem, enn et glass vann;) Men nå har jeg ingen valg heller så..=P
---1t?--- Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Nei da har du ikke noe valg, og må innrømme at jeg fikk lyst på kakao selv, men helt særiøst så blir nok halsen din mye bedre i morra hvis du drikker kaldt vann enn varm drikke:-) god bedring!!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2008 Litt juks er lov=S 2 glass iskaldt vann som ikke var godt! Og et glass pepsi fordi jeg var så flink=) hehe... Så bra det ikke bare er meg som får lyst på kakao om sommeren;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå