Gå til innhold

Nye mage bilder uke 25 og uke 27

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en uke igjen her i 2. trimester, så da har jeg lagt ut litt nye bilder. Nå på torsdag den 12/6 skal vi på 3D, det blir spennende. Håper alt er bra med den lillle. Kanskje vi får greie på kjønn også. Hvem vet, veldig hemmelighets full dette Nurket våres.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Heihei så spennende med 3D da:D Man får jo sett kjønnet uansett på 3D har jeg fått fortalt av lege og jordmor hvertfall:) Så lykke til da:D

Skrevet

Takk takk. Blir spennende å se. Lettere å finne navn på Nurket hvis vi vet kjønn tror jeg. Jeg og min samboer kommer aldri til å bli enige tror jeg;0)

Blir litt lettere å bare holde seg til enten gutte navn eller bare jente navn.

Skrevet

Ja skjønner godt hva du mener der ja!:) Vi fikk vite at vi venter gutt på ul, og har rett og slett ikke peiling på hva han skal hete stakkar:p. Jente navn bestemte vi oss for med en eneste gang, men guttenavn sliter vi kjempe mye med:( hehe.

Skrevet

Hei...det har magen skikkelig kommet jo:)

Har nesten større mage enn meg du...:)..

Skrevet

Så stor, fin mage!

Eg er 25+1 no, og mindre enn du er på 17+2-bilda dine...

Så tydeleg at folk er forskjellige, gitt!

Skrevet

Så flott mage du har! :)

Jeg tror du har en jente inni der..;)

3D-UL i dag,hvordan gikk det?;)

Skrevet

Så fint nick du har:-) thihihi.. Fine bilder du hadde lagt ut, og fiiiine mage:-) Håper du legger ut 3d bildene også, skal selv på 3d ul når jeg er 27-28 uker på veg...(om 3 uker) Så jeg syns det er kjempe spennende å se bilder fra andre....Håper dere fikk vite kjønnet idag da!

Skrevet

Hei. Gikk kjempe fint på 3D ultralyd i dag. Fikk kjempe fine bilder av den lille. Vi venter en sunn og frisk gutt. Bilder ligger på min profil.

Var så godt å se at alt var bra med den lille, en rørende opplevelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...