Gjest Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Skrev nettopp et innlegg der, så står det at det ble publisert kl 15.30?? Hvordan fikser jeg på det da?
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Ser ut til at det er 9 timers forskjell... Følger den utenlandsk klokke?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Gå på Innstillinger -> formatering Der kan du stille tidssonen.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Er det lov å få ta en titt på bloggen din eller FødtMedEnPilleiPanna{15.01.07} ? =) Min er www.minherligefamilie.blogspot.com
line_n & sara Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 hehe, dette lurte jeg på, også! takk! nå er det ordna! stolt mamma, måtte inn å snoke på siden din, kjempefin!! herlig jente du har! og veldig fin bakrunn, hvordan fikk du til det?
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Takk takk =) For å være ærlig så husker jeg ikke hvordan jeg fikk den bakgrunnen! Sorry.. Men kanskje du finner den på Innstillinger?
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Ja ja, bare hyggelig det Bare å trykke på navnet mitt her, så kommer adressen opp Har ikke skrevet så mye, for jeg har nettopp begynt å blogge. Men litt er der jo!
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 Så flott side du hadde! Deg har jeg sett før her inne, bildene av dere + pappa og datter har satt seg godt i minne! De er så nydelige de bildene, spesielt det store du har når man kommer inn på profilen! Liker tatoveringene hans mot den nydelige lille datteren Venninnen din er virkelig flink til å ta bilder! Og den vogna du hadde lagt ut der var tøff og skjønn på samme tid (tvillingvogna)! Akkurat min smak Har du link til de vognene? Hyggelig å se på siden din
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Jeg skulle kommentere noe på siden din, men er det bare meg som er dum, eller går det ikke an å legge igjen en kommentar der?
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 13. juni 2008 #11 Skrevet 13. juni 2008 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding FødtMedEnPilleiPanna =) Ja, venninnen min er flink til å ta bilder. Blir liksom litt mer naturlig når det er hun som tar de, og det liker jeg. PS: Går ikke ann å legge igjen kommentar på bloggen nei! Ikke du som er dum link til tvillingvognen: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12674546&sid=xz4cbaGNgEs970216&pos=null&tot=null For en NYDELIG familie dere er da. Det må jeg virkelig si.. Gode gener ute å går Fantastisk fint det store bildet av deg og gutten din. Skal følge med på bloggen din fremover.
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #12 Skrevet 13. juni 2008 Oki, det var jo bra det ikke var meg som var dum da! Er bare ny på detta;) Ja, nå har jeg lagt din til i favoritter, nå som jeg har blitt en blogger må jeg jo ha noen å følge med på Og tusen takk for det <3 Skal snart legge ut noen dyreparken-bilder, vi fikk tatt endel når vi var der for noen dager siden! Ha en flott kveld da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå