Gå til innhold

BLOGSPOT - HVORDAN ENDRE KLOKKESLETTET?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev nettopp et innlegg der, så står det at det ble publisert kl 15.30?? Hvordan fikser jeg på det da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut til at det er 9 timers forskjell... Følger den utenlandsk klokke?

Skrevet

Gå på Innstillinger -> formatering

Der kan du stille tidssonen.

Skrevet

Er det lov å få ta en titt på bloggen din eller FødtMedEnPilleiPanna{15.01.07} ? =)

Min er www.minherligefamilie.blogspot.com

Skrevet

hehe, dette lurte jeg på, også!

takk! nå er det ordna!

stolt mamma, måtte inn å snoke på siden din, kjempefin!! herlig jente du har! :)

og veldig fin bakrunn, hvordan fikk du til det?

Skrevet

Takk takk =)

For å være ærlig så husker jeg ikke hvordan jeg fikk den bakgrunnen! Sorry.. Men kanskje du finner den på Innstillinger?

Skrevet

Ja ja, bare hyggelig det :) Bare å trykke på navnet mitt her, så kommer adressen opp ;)

Har ikke skrevet så mye, for jeg har nettopp begynt å blogge. Men litt er der jo!

Skrevet

Så flott side du hadde! :) Deg har jeg sett før her inne, bildene av dere + pappa og datter har satt seg godt i minne! De er så nydelige de bildene, spesielt det store du har når man kommer inn på profilen! Liker tatoveringene hans mot den nydelige lille datteren :) Venninnen din er virkelig flink til å ta bilder!

Og den vogna du hadde lagt ut der var tøff og skjønn på samme tid (tvillingvogna)! Akkurat min smak :) Har du link til de vognene? Hyggelig å se på siden din :)

Skrevet

Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!!

Jeg skulle kommentere noe på siden din, men er det bare meg som er dum, eller går det ikke an å legge igjen en kommentar der?

Skrevet

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding FødtMedEnPilleiPanna =)

Ja, venninnen min er flink til å ta bilder. Blir liksom litt mer naturlig når det er hun som tar de, og det liker jeg.

PS: Går ikke ann å legge igjen kommentar på bloggen nei! Ikke du som er dum ;)

link til tvillingvognen:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12674546&sid=xz4cbaGNgEs970216&pos=null&tot=null

For en NYDELIG familie dere er da. Det må jeg virkelig si.. Gode gener ute å går ;) Fantastisk fint det store bildet av deg og gutten din.

Skal følge med på bloggen din fremover.

Skrevet

Oki, det var jo bra det ikke var meg som var dum da! Er bare ny på detta;) Ja, nå har jeg lagt din til i favoritter, nå som jeg har blitt en blogger må jeg jo ha noen å følge med på ;)

Og tusen takk for det <3 Skal snart legge ut noen dyreparken-bilder, vi fikk tatt endel når vi var der for noen dager siden! Ha en flott kveld da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...