Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Å jeg kan kjenne motivasjonen er på topp Dette skal jeg virkelig klare
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Gratulerer, så flink du er!! Ønsker deg virkelig all lykke til, dette klarer du helt flott! Klem
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Gratulerer måtte smile for meg selv her du er kjempegod ))))
Duracella Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Så flink du er! Nå gjelder det bare å ikke lure seg selv til å tenke om noen dager at "Det går jo så bra så jeg kan ta bare en røyk i selskapet nå....." For det gjorde jeg. : )
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Så flink du er! Det er mye enklere enn du tror!! Jeg ble faktisk ganske "skuffa" over hvor lett det egentlig var... Etter å ha røyka 20 om dagen i 10 år.. Eneste jeg merka var det at hendene mine lengtet etter noe.. Så jeg gjorde mye husarbeid de første 3 dagene!!!! ;) Bare et lite tips... Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå