Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akk! Jeg slutta på pillen 5.februar og var superheldig å gli rett inn i perfekt 30dagers syklus med en eneste gang. Skulle begynne å prøve denne syklusen. Første mensdag 11.mai. Og ventet el som jeg hadde fårr på dag 18 de to foregående syklusene. Men nei. Ikke nok slim (som jeg fikk de to forrige), ikke no el. Ikm var mandag. Nå er det onsadg og jeg har ikke mensantydninger. Jeg håpet jeg hadde hatt el "umerkelig" el uten symptomer. Men nei. Har tissa på to tester og de er negative. Har nok rett og slett ikke hatt el denne pp (sukk!) og det har tydeligvis føkka opp mensen helt. Noen som har opplevd lignenede. Kroppen har visst stagnert:( Det skal sises at jeg ventet el 27.mai, samme dag som min store eksamen. Alstå store muligheter for at jeg har stresset bort hele greia. Tragikomisk dette, jo, hehe. Idé om hvor lenge det normalt går til amn får mens når man ikke har hatt el? aKK!!!! Netse pp er samboer bortreist, så da blir det ikke noe prøving da heller. Håper mensen kommer NÅÅÅÅÅ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan også hende at el har vært forsinka pga stress og at mensen kommer etterhvert.

Eller at du bare er uregelmessig enda. Jeg var uregelmessig 2 år etter fødsel f.eks..

:D Ta det med ro, det ordner seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...