Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Ok, da slipper jeg bomben, her på anonymforum. Jeg innbiller meg at jeg er evig sær og unormal, angående onanering. Helt siden jeg var 10 år (jepp) har jeg onanert ved å ligge på magen oog putte hendene ned til kjønnet. Orgassmme oppnår jeg hver gang ved å gnikkke den ene håndbakken mot klitoris utenpå trusa. Dette gjør jeg mange ganger i uka den dag i dag. Men når samboer vil ta på meg på klitoris når jeg ligger på rygg, får jeg ingenting ut av det. kanksje fordi jeg er spent og usikker. Jeg har aldri tatt på meg selv eller oppnådd klitorisorgasme denne "veien". Får meg ikke til å si til ham at "hei du, jeg er ikke som alle andre du har tatt på, jeg får kun orgasme ved å ligge på magen!". Noen som kjenner seg igjen, eller er jeg helt "ute"? Jeg er svært happy med orgasmene mine, bare interesant å se om det er som jeg tror, at jeg er "den eneste i verden som onanerer på magen!"
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Du er nok ikke unormal=) Finnes plenty av folk med langt "vanskeligere" (vanskeligere gjennomførbare) seksuelle preferanser enn det der! Det er veldig mange kvinner som tenner på seksuell aktivitet i mageleie (haha, medisinsk setning!). Dette ser vi jo f.eks i den svært populære stillingen doggy style. det handler kanskje om noe med underkastelse, fordi man gjerne har en del mindre kontroll og oversikt når man ligger på magen. Eller det kan være en vane du har tillagt deg. fordi du ikke har vært interessert i å onanere på andre måter enn dette, har gjerne kroppen "lært seg" at det er det som må til for at du skal få orgasme. er nok ikke noe galt med deg ihvertfall=)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 *rødflau* her. Den metoden har jeg også brukt så lenge jeg kan huske. samboer vet ingen ting. men kan også få orgasme av andre ting da,men akkurat denmetoden hørtes kjent ut ja.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 ÅÅÅH! Nå døde jeg av glede over deres svar. hehehe, 25 år og bådet på denne hemmeligheten over halve livet;) Får orgasme med penertering men ikke når sambo driver å peller meg på klitoris når jeg ligger på rygg. Kommer liksom for mye "luft" til i den stillingen, hehe. Nei, takk jenter. Nå får jeg sove godt, og ta meg en runde på magan for å feire;)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Det er mye vanskeligere å få orgasme av mannen sin, når man er vant til å onanere selv.Enten du er på ryggen eller magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå