Sjokoladekaka Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Ser ut til at du har greie på roser:) Veit du korleis ein blir kvitt "roserust"? Har ei sånn Polarrose(trur den heiter det; kvite, små klaser med roser. Klatrar litt), den er full i sånn roserust. Ser jo ut som det er høst, jo....
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Løp på nærmeste hagesenter og kjøp en spray som heter... hm. Bayer sprøytemiddel mot rust, meldugg og soppflekksykdommer på prydbusker, heter den vel=) ellers er det lite å gjøre!
Sjokoladekaka Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 Takker:) Skal ta springfart i morgon;) Det rare er at der er 2 roser i nærheten, tett i tett, som ikkje har det....
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Hm, du kan nok forvente at det kanskje sprer seg =( men det er ikke en veldig farlig sykdom da egentlig, og den er relativt lett å bekjempe syns jeg=)
Sjokoladekaka Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2008 Ja, det var det eg trudde, at det spredde seg lett. Men denne eine hadde det i fjor også, uten at dei andre fekk det. Har dreve å plukka blader av, men den ser jo ut som ei ribba høne snart, så eg må finne på noke anna, ja;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå