Myseugla Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Har nå sittet noen timer og trålet gjennom diverse tråder på Pappa svarer Mamma for å se om det var noen interessante spørsmål jeg kunne belyse med min enorme innsikt. En ting er jeg bare nødt til å påpeke: Har aldri sett maken til syting og klaging fra motsatt banehalvdel om alt mellom himmel og jord. Og helst mest mulig i en og samme post. Mannen er roten til alt ondt og kan ikke gjøre noe rett. De gangene vi svarer på innlegg blir vi halshugd for å ha kommet med meningene våre. Hva er da vitsen med dette lille hjørnet av forumet? Og jenter, dette er viktig - Når dere stiller spørsmål her og forventer svar fra menn KAN det i ny og ne lønne seg å konkretisere den vannvittige tekstmengden av "spørsmål-som-egentlig-er-hele-livshistorien-min-fra-a-til-å" til å bli en fornuftig forespørsel der vi gutta i det minste har et snev av mulighet til å besvare. Sjansen for at dere ikke ønsker hodene vår på et fat blir med ett adskillig større...
torden Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 heihei! Må bare si det at det at syting og klaging trenger vi alle innimellom... bedre å få det ut på nett i en blogg osv, enn å la det gå ut over folk rundt seg. Trenger en skikkelig utblåsning innimellom for å ikke møte veggen;)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Damene har gode grunner til å syte og klage over mange av dere menn .....faktisk ! Rart enkelte holder ut ...i sine vanskelige forhold ..ingen tvil om at blant annet økonomi ....tvinger folk til å holde sammen her .....
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Dødsbra nick! Husker dette fra panelovnen på gjestetoalettet hjemme. Må ikke tildekkes. Jeg husker det, og hoitoaine. Balsam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå