snart mor til 3 Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 skulle jo nesten begynne å lure så mye som skjer rundt omkring i de mange hjem... heh... selv tørr jeg ikke få forhåpninger engang nå..fikk det etter sist helsikkesnatt,men alt stilnet...frykter nok at det vil gjøre det nå og...sukk...menmen...får nå bare vente å se om det blir noe søvn inatt på meg...blir det ikke håper jeg det er flere våkne inatt..sukk...var så ensomt forleden natt når jeg satt her og led uten noen andre våkne.. menmen... tror jammen meg jeg begynner å bli klar for at denne ungen skal få komme..er ikke så redd lenger nå som jeg har vært... kan selvfølgelig ha noe med å gjøre at slik det er nå vil det være en lettelse å få ut ungen,men...ja.... pokker og det gjør så syyykt vondt..kombinasjon mellom kynnerene og knivstikkingen er ikke mye morsom...hvis det er kynnere da..aner jo egentlig ikke hva det er..men vondt? jepp.....
Marthe Mie Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Hei det har vært halvmåne i dag , men det kan man jo også bli påvirket av. Jeg har skikkelig hetetokter å lurer på om det skjer noe snart;). Gruer meg veldig men nå føler jeg at jeg er klar til å få en ny liten verdensborger. Er så utrolig spent på om det er gutt eller jente. Håper du får en bedre natt i natt da ennn i går. Vi snakkes snart stooooooooooooor nattaklem fra meg til deg
snart mor til 3 Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 Heeia pia... Ja,du må nu sende ei lita melding når noe har skjedd ihvertfall Fikk melding inatt om ei veninne av meg som var blitt innlagt..var visst det som skulle til..for etter meldingen kom i tretiden fikk jeg endelig sove... heh.. slitsomt om man skal gå slik over lenger tid... vi snakkes etter hvert ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå