Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Heisann! Jeg er ny her og har prøvd siden august. Har først nå beveget meg inn på disse nettstedene og ser at det er mye snakk om eggløsningstester. Hvordan funker dem? Skal man teste seg hver dag mellom to menstruasjoner for å se hvilke dager man er fruktbare? Jeg ser de har tester med 7 staver, og det er jo ikke nok til alle dagene mellom to menser... Forvirret!!!! Jeg har normalt en syklus på 35 dager... Skulle hatt mensen i går. For tre dager siden så jeg en liten anelse av blod på papiret, men ble med det... Jeg har stikkinger i nedre del av magen, særlig venstre side og føler på en måte at mensen kommer hvert øyeblikk, men så kommer den ikke... Tok en test for fire- fem dager siden, men den viste negativ... Altså, jeg venter mensen, mensmurringer, ømme pupper og litt friskt blod såvidt på papiret på lørdag... Hvorfor kommer ikke mensen?
bomsa Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Hei....det er en utfyllende bruksanvisning med testene, iallefall cb sine. Du skal ikke teste alle dagene, du teller utfra hvor lang syklus du har for hvordan dag du starter testingen. så tester du til du får utslag...og da er det 24-72 timer til selve eggløsningen. Det er best å ha sex før eggløsning da sæd lever opptil 5 dager mens egget lever bare et døgn etter selve løsningen. Det finnes billigtester, jeg har ingen erfaring med de selv. utfra alt man leser her inne så er de visst vanskelige å tyde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå