Gå til innhold

Svangerskapskløe - Ursofalk ingen effekt, ahus i morra


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk alvorlig svangerskapskløe i uke 26, med forhøyede leververdier og gallesyre. Har gått på Ursofalk siden da, er nå i uke 29, men verdiene har ikke gått ned noen ting!! De legger meg derfor inn på sykehuset i morgen. Er dritnervøs jeg :( Har allerede gått 3 uker med høye verdier, det er vel for tidlig å sette meg i gang fortsatt. Kan ungen ta noe skade av dette?? kan de velge å sette i gang allerede nå fordi Ursofalk ikke har noen effekt på meg og verdiene bare blir værende alt for høye?

 

URK:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

 

Ville bare si at jeg tenker på deg, og håper at det har gått greit i dag på sykehuset. Sender deg en *trøsteklem*.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...