Gjest Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Jeg fikk alvorlig svangerskapskløe i uke 26, med forhøyede leververdier og gallesyre. Har gått på Ursofalk siden da, er nå i uke 29, men verdiene har ikke gått ned noen ting!! De legger meg derfor inn på sykehuset i morgen. Er dritnervøs jeg Har allerede gått 3 uker med høye verdier, det er vel for tidlig å sette meg i gang fortsatt. Kan ungen ta noe skade av dette?? kan de velge å sette i gang allerede nå fordi Ursofalk ikke har noen effekt på meg og verdiene bare blir værende alt for høye? URK:(
Guttemamma og spire ♥ ♥♥ Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Hei, Ville bare si at jeg tenker på deg, og håper at det har gått greit i dag på sykehuset. Sender deg en *trøsteklem*.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå