JuniMamma_jente08 Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 kan dere som har født og faktisk sett slimproppen fortelle hvordan den så ut? hører noen si at det var mye slim og en slags "propp" som kom, men andre sier at det bare kom masse slim hos dem.. og så er det noe med om det er blod i slimet eller ikke, husker ikke hvordan det var.. noen som skjønner hva jeg mener...? og så, hvor sterke mener dere rier bør være før man ringer føden? og hvor tett skal de komme og hvor lenge skal de vare? jeg tror jeg kan ha noe begynnende rier nå, gjør såpass vondt at jeg har problemer med å slappe ordentlig av, og ryggen holder på å ta livet av meg!! de kommer med omtrent 3 minutters mellomrom og varer litt i underkant av et minutt (rundt 50 sek). så var jeg på do i stad, og da kom det en del slim med litt blodspor. kjennes ut som det kommer mer hele tida (hvis det ikke er fostervann som kommer da, har ikke sjekka enda, men renner NOE i alle fall)
JuniMamma_jente08 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. juni 2008 glemte å si at jeg har hatt regelmessige kynnere helt sida natt til lørdag, men de ble ikke vonde før nå i stad. var på fødestua i går, og da mente JM at det var smårier, og at det ikke ville ta lang tid før fødselen var i gang
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 ikke vet jeg, men höres ut som du bör ringe föden:-) Lykke til!
♥ Smurfen ♥ Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Det høres ut som at fødselen din er i gang min slimpropp var ikke som en klump eller noe og det kom ingen plopp =) det var slim blandet med litt blod... hvis de er regelmessig i en time, kan du ringe føden og spørre de hva de syns =) Lykke til kanskje har du en liten i armene om ikke så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå