verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 min nest eldste datter driver med hest, og nå har jeg altså kjøpt en til henne....Hun har bursdag om 8 dager, så dette blir en stor overraskelse til henne. Er helt sjelven her jeg sitter, for jeg har jo ikke peiling på hest:))) Hurra hei og hopp sier jeg da-))))
EierIkkeFantasi Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 å så kjekt da.vet hun kommer til å bli KJEMPEGLAD =o) har drevet masse med hest selv å husker selv da jeg var liten og ønsket meg .. håper bare hun har god greie på hest selv da.for det er mye ansvar. men dere kommer nok til å storkose dere med hesten.kjeeempe snillt av deg =o) lykke til,hun kommer til å stråle
*Kleopatra Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Så heldig hun er! Fikk selv hest i konfirmasjonsgave, gikk vel rundt med et konstant glis i flere måneder tror jeg, hehe!
verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2008 Hun har masse peiling, selv om hun bare er 11 år, jeg derimot er redd disse svære dyrene-)))
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Dæven så glad som hun kommer til å bli :-O Det var min store drøm når jeg var yngre og holdt på med hest også Hadde sikkert ikke klart å holde det hemmelig jeg, er vel ingenting som gjør en mamma lykkeligere enn overlykkelige unger..
EierIkkeFantasi Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 å de er så koselige så, du får bli med i stallen og bli kjent,kjempe kjekt )
Tropiskjuice Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 gratulerer så masse da =) det er kjempe gøy med hest.. hva slags hest har du kjøpt?
kua kalva,drektig igjen Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 grattis med gampkjøp:p har selv 2:)) eller...den ene er datteren min på 3 år sin:p fikk også min første da jeg var 11:)
verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. juni 2008 Har kjøpt en 6 år gammel x-traver, kaldblods. Den er omskolert av hun som eier den nå. Hadde henne på stevne nå i helgen, og da hoppet hun 80,90 og 1 meter. Feilfri i 80 og 90, og to riv i 1 meter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå