Gå til innhold

hjelp,jeg har kjøpt hest.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

min nest eldste datter driver med hest, og nå har jeg altså kjøpt en til henne....Hun har bursdag om 8 dager, så dette blir en stor overraskelse til henne. Er helt sjelven her jeg sitter, for jeg har jo ikke peiling på hest:))) Hurra hei og hopp sier jeg da-))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å så kjekt da.vet hun kommer til å bli KJEMPEGLAD =o) har drevet masse med hest selv å husker selv da jeg var liten og ønsket meg .. håper bare hun har god greie på hest selv da.for det er mye ansvar. men dere kommer nok til å storkose dere med hesten.kjeeempe snillt av deg =o) lykke til,hun kommer til å stråle

Skrevet

Så heldig hun er! :)

Fikk selv hest i konfirmasjonsgave, gikk vel rundt med et konstant glis i flere måneder tror jeg, hehe!

Skrevet

Hun har masse peiling, selv om hun bare er 11 år, jeg derimot er redd disse svære dyrene-)))

Skrevet

Dæven så glad som hun kommer til å bli :-O

Det var min store drøm når jeg var yngre og holdt på med hest også :)

Hadde sikkert ikke klart å holde det hemmelig jeg, er vel ingenting som gjør en mamma lykkeligere enn overlykkelige unger..

Skrevet

å de er så koselige så, du får bli med i stallen og bli kjent,kjempe kjekt :o)

Skrevet

gratulerer så masse da =) det er kjempe gøy med hest..

hva slags hest har du kjøpt?

Skrevet

grattis med gampkjøp:p har selv 2:)) eller...den ene er datteren min på 3 år sin:p fikk også min første da jeg var 11:)

Skrevet

Har kjøpt en 6 år gammel x-traver, kaldblods. Den er omskolert av hun som eier den nå. Hadde henne på stevne nå i helgen, og da hoppet hun 80,90 og 1 meter. Feilfri i 80 og 90, og to riv i 1 meter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...