*Lykkeliten* Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Ca 2 uker.. Blødde svært lite, under fødselen også..
Kaisa_9513 Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 6 uker nøyaktig med begge mine... Var kjempe lei hele greia...
tuppa79 Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2008 jeg blødde i 4 uker,og ganske mye. det verste med hele fødselen er faktisk tiden etterpå. håper det blir bedre denne gangen
sekke Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 jeg blødde i nesten 2 mnd. mye til å begynne med. måtte bruke store bleier noen dager. etterhvert holdt det med gammeldagse tykke bind og til slutt bare truseinnelegg. men du verden for en vond lukt det ble etterhvert. følte at andre kunne lukte det og dusjet flere ganger om dagen. (tror ikke de kunne det altså,men) etter ca 1 uke begynte jeg å blø kraftig. rant nedover. jeg gikk på do og vet dere hva som kom ut der. en stor fille. slike som de bruker under operasjoner. fikk helt sjokk jeg og måtte ta vare på den til min kjære kom hjem. kan jo være derfor jeg blødde så lenge. gruer meg til det styret der neste gang. men det skal være sagt at jeg fikk meget hard medfart nedentil,men utrolig hvor fort jeg ble mitt gamle jeg. etter 4.5 uke trente jeg som vanlig igjen... det bli alltid litt styr i etterkant,men er du klar over det gå det lettere.men det er jo verdt det. din egen baby..
tuppa79 Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2008 det er absolutt verdt det ja:) merkelid at det kom ut en fille!!!! trasi greier. det er jo enklere når man har vørt gjennom dette en gang før:) da vet vi litt mer hva vi går til
Motoko Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Blødde sånn 2-3 uker, hvis jeg ikke husker helt feil.. mista lite blod under fødselen, men blødde kraftig de første 3 dagene..
sekke Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 jeg sydde masse etter fødselen(ble klippet opp)de glemte den sikkert igjen der inne og sydde igjen. eneste forklaring jeg kan komme på. hadde det vært i usa kunne man jo saksøkt sykehuset..........
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 6 uker nøyaktig, så et lite stopp for så å blø igjen, men det viste seg å være mensen
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 12. juni 2008 #10 Skrevet 12. juni 2008 1.mann: blødde i ca 9 uker 2. og 3.mann: blødde i litt over 2 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå