Gå til innhold

Dagens Tips :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt å ligge på hotell vi i sommerferien da vi skulle i Dyreparken. Fant ut at det ble ganske kostbart, så vi kjøpte like så godt ett telt, Outwell Hartford XL. Dette kan vi jo bruke flere år fremover:-)

Skal bestille "Kids Room" i tillegg. Det er ett telt som settes inn i den ene sovekabinen, som er dekorert med gress, dyr, himmel, og når natten kommer så er det stjernehimmel i taket.

Det 3 sovekabiner i, pluss ett oppholdsrom i midten.

Har også kjøpt oppblåsbare madrasser, for god søvn er veldig viktig syns vi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mye betalte du og hor shoppet du??

vil ha telt,serru

Skrevet

Hørtes stilig ut.

Hvor kjøpte du det, og hva kostet det ???

Skrevet

Det hørtes jo kjempemkoselig ut da!:))) Selv mener jeg at hotellopphold passer for to voksne som skal kose seg, og ikke for barnefamiliger. MYE kosligere med feks telt som dere, hytter eller andre ting der man kan få den personlige stemningen:)

Mye måtte dere ut med? (om jeg får spørre)

Skrevet

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=13632475&reference=5/136/324/75_-2082626251.jpg&adheading=OUTWELL+HARTFORD+XL&sid=xz4cbaNB_6Q556937&adTypeId=68&WT.svl=Hovedbilde

dette eller? Når det er ferie vil jeg ligge komfortabelt, har en kronglette rygg og blir rett og slett ødelagt av og ligge i telt i flere dager, er bedre for meg og ligge i telt i ulent terreng i fjellet når vi er på fisketur. Deilig og ligge på hotel om sommeren og kan nyte en deilig frokost, ta seg en varm og deilig dusj uten og stå i dusjkø på en camping og alle hører hva du snakker om inni teltet!

Men vi er jo forskjellige og glad er jeg for det ellers hadde verden virkelig blitt et kjedelig sted og leve!

Skrevet

vi betalte 3 400 på coop obs :-) Men husk gode madrasser, det er tingen

Skrevet

Jeg KOSER meg på camping jeg da, og dette var min mann sitt forslag. også fordi vi ikke ville "kaste" penger ut av vinduet, vi fikk jo ett telt på kjøpet. Vi betalte 3 400,-

Det spørs jo hvor mye man liver denne enkle måten å feriere på. Vi har for det meste tenkt å sove på campingen og reise rundt å se litt:-) og så er det noe med det å være i ett med naturen på en måte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...