*Lykkeliten* Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Hei! Har lest at det er en fordel å ta folat når man prøver å bli gravid og de første mnd i sv.skapet.. Er det noen som tar folat? Tok min første folat tablett i dag, Collett sin B-vitamin med folat.. =) Blå pakke.. Lenge skal man fortsette med folat hvis man blir gravid?? =)
bomsa Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 jeg bruker den "gravid" den inneholder alle vitaminer og mineraler man trenger....Og ja folat er bra å ta...
meg & to små vampyrer Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Jeg tar den som heter folsyre, 400 mg(?) fra apoteket. Skal fortsette hvertfall ut første trimester. Eller tre måneder.
*Lykkeliten* Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2008 Tusen takk for svar! =) Skal nok også fortsette med de til jeg er par mnd på vei, men det hører man sikkert hos jordmor også..=) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå