Barn i huset <3 Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 kan noen fortelle meg litt om dette. var akkurat på do. hadde rød/brundt slim.. sorry detaljer... kan dette være det?
Barn i huset <3 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. juni 2008 dette her var ikke første gangen. men den 3
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Er absolutt ingen ekspert förstegangs som jeg er, men slik jeg har forstaatt det er tegningsblödning en slimblandet blödning som kommer som et resultat av at livmorhalsen har begynt aa aapne seg.. for at dette skal skje maa man vel imidlertid ha rier.. har du det? Hvor langt er du paa vei? Kan det veaere slimproppen? Denne kan gaa alt fra et par uker til timer för födsel og er en slimaktig gelelignende sak som visstnok kan ha alle mulige farger, men som regel er blodig. Den kan komme i deler eller hel.
Barn i huset <3 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2008 jeg har ikke rier vil jeg si men små vondt i ryggen. og noen ganger sammen trekninger i magen. men ikke denne gangen. jeg er 36 uker på vei. har 2 cm åpning i litt over 2 uker nå. å har hatt denne hendelsen 2 ganger før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå