Gå til innhold

Det å planlegge barn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...Også ombestemme seg etter posetiv test, for så å ta det vekk?

Er dette vanlig?

Altså, jeg er ikke abortmotstander eller noe, men synes dette er å dra det litt langt... der er jo bare kvalmt... etter jeg selv ble gravid har 3 personer jeg vet om gjort dette...

Er jeg bare rar som reagerer på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke vanlig nei. Kanskje mere vanlig at man får litt panikk, selv om man har ønsket det, siden det plutselig er alvor. Litt spesielle mennesker du kjenner hvis 3 stk i omgangskretsen har gjort dette på kort tid. Vilt.

Skrevet

Har faktisk aldri hørt om noen som har gjort noe sånt som jeg kjenner. Skjønner det dersom det har skjedd dramatiske endringer i livssituasjonen (sykdom som medfører at man må velge mellom å ta abort eller dø f.eks), men ellers høres det ganske vilt ut...

Skrevet

Med mindre det oppstår kritiske helsemessige årsaker, så syns jeg dette er helt forkastelig. Alle kan få litt kalde føtter, men der er det faktisk ikke noe angrerett.

Skrevet

Tror IKKE dette er vanlig, nei. Helt horribelt spør du meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...