♥Snulder Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Tuttelutta vår er nå 2 år og 8 mnd. Hun har alltid vært ei skravlehøne, men nå er hun aldeles på topp;=). Stadig vekk kommer det strofer som får oss til å glise bredt... Jeg hentet hjem en veeeeldig møkkete jente fra barnehagen i dag. Hun kaster sko og sokker så fort det lar seg gjøre, og det synes på føttene... Vel hjemme sier jeg at vi må gå og dusje av all grusen. Leah strekker beina dovent foran seg og studerer dem nøye... Deretter ser hun opp på meg med ett fornøyd blikk og bedyrer at "Leah ikke møkket, henne er sikkelig buuuuun".
Reveenka Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Hehehe, denne lo jeg godt av! Syns jeg ser den lille frøkna, fornøyd med at bena har blitt sikkeli buuune! De har noen gode kommentarer i den alderen(og senere også, forsåvidt!) c",) Jeg og minste revungen har en yndlingssamtale som vi tar hvertfall tre-fire ganger daglig: Jeg: Du er jammen ei god jente! Hun: JA! (fornøyd smil) Jeg: Er du mammas jente, da? Hun: JA!(fornøyd smil) Jeg: Det er jammen bra jeg har deg! Hun: JA!(fornøyd smil) Jeg: Hvordan skulle jeg greid meg uten deg? Hun: NEI!(bredt glis) Jeg: Det hadde ikke gått, det! Hun: NEEEII!(nå går gliset helt rundt) Og så klemmer vi c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Herlig herlig med sånne søte jenter:-) Som selvfølgelig ikke er skitten på beina, men bare lekkert brun!!! Hahahahahahaha:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Reveenka, er ikke disse små samtalene bare helt skjønne!!!! Lille rosa og jeg også prater med hverandre på det viset og jeg smelter like mye hver eneste gang:-) Når hun smiler i søvne når vi kysser på henne, ja da er lykken fullkommen:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Hihihi, sånn er jeg også........men jeg skylder på månefasene! Bare det at de er så jevnlige vet du:-)
Karomamma Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Ha ha ha ha ha, synes jeg ser henne!! Kanskje jeg også skulle begynne å gå barnebeint i sandkassa for å bli skikkelig BUUUUN på beina Og samtalen din med lillemor, Reveenka, er bare helt skjønn!! Vi har også sånne dialoger. Spesielt når hun skal legge seg og ligger i senga og koser og ser opp på meg. Vi småprater om dagen som har gått og når jeg sier at "mamma og pappa er veldig glad i deg vettu", hender det at hun svarer med en bamsekos "Mamma, jeg elsker deg". Sipp sipp, he he
Reveenka Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 Å, det er så deilig med sånne samtaler! Da kan man tåle mye! c",)
♥Snulder Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2008 Små lubne barnearmer rundt nakken og tillitsfulle blikk.... sukk... da trenger man ikke mer:=)
Gummelillan Skrevet 11. juni 2008 #10 Skrevet 11. juni 2008 Sukk, ja det er virkelig slike episoder som gir fullstendig følelse av lykke! Heldige vi ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 Sukk altså:-) Ja vi er verdens heldigste:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå