Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Med trådløst nettverk og hele pakka? Mannen min er så bekymret og vil ikke at jeg skal sitte med den på fanget pga stråling og slikt
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 jepp..kjempefarlig... men hvis du passer på å ikke ha på tvn og snakke i mobiltelefonen samtidig så er du trygg... nei huff...beklager... nei,det er ikke farlig.. er bare å slappe av
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Jeg lurer faktisk også på det. Sitter stort sett med den på fanget, men merker etter kort stund at det begynner å "dunke" og stikke litt nedover beina. Og det blir ubehangelig varmt, men akkurat det er vel naturlig. Så nå har jeg en pute på fanget under den, og da sluttet plagene. Men jeg tror vel egentlig ikke at om det skulle være skadelige stråler fra data'n, at den tynne puta ville stoppet de. Men det hjelper!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 tror ikke det er så farlig, men ei i familien min "kjefta" veldig på meg når jeg hadde mobilen i magelomma på hettegenseren når jeg var gravid:-) tror heller ikke det er så farlig, men ho ville jo bare at babyen min ikke skulle ha det vondt da, så det var godt ment :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå