coscos Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Han har jeg møtt på ferien min... Litt ekkel opplevelse, men mest av alt tragikomisk, synes jeg. Vi har altså vært i Spania i 3 uker. Lille M har kost seg som bare det. Kanskje kost seg litt for mye, for sove, ville han etterhvert ikke! Det tok votter og vinter før han slo seg til ro, og det gikk etterhvert også over til bare 1 soving pr. dag. I hvertfall, på en av mine vandringsturer med lille M i vognen tidlig om morgenen, oppdaget jeg plutselig en naken mann som stod i vinduet i et leilighetskompleks ut mot strandpromenaden. Shitt, tenkte jeg. Her overrasker jeg en mann som akkurat har stått opp og som vil nyte utsikten. Så, jeg gikk fort forbi, og tenkte ikke noe mer over det. Men, da jeg var på ny tur dagen etter, så måtte jeg jo se opp mot det samme vinduet. Og, sannelig min hatt, der stod samme mannen! Splitter naken, og når jeg går forbi, så kommer han ut på verandaen! Han må jo ha sett meg, og jeg klarer jo ikke trekke øynene unna, så blikket mitt går jo litt opp på balkongen. Og, der står han og klør seg litt der nede. Jeg blir flau, egentlig mest på hans vegne, og smiler litt for meg selv. Tenk, her går jeg med barnevogn, og så går han ut på balkongen når han ser meg. Når jeg kom tilbake til vår leilighet, så måtte jeg fortelle det til mannen min. Blotter! var det første han sa. Jeg tenkte jo egentlig ikke på det, men det er vel det han egentlig er. Synes det var litt rart at jeg traff på han slik to dager på rad, selv om det ikke var til samme tidspunkt. Så, dag 3 tenkte jeg at jeg skulle "teste" og se om det bare var tilfeldigheter eller ikke. Så, da jeg går forbi blokken hans, ser jeg at han faktisk sitter på en stol bak den tynne gardinen, og reiser seg idet jeg kommer forbi! Igjen kommer han ut på balkongen, og denne gangen nøyer han seg ikke med å bare klø litt. Han gjør tydelige bevegelser med hånda. Jeg blir så flirfull at jeg nesten begynner å le høyt, men kan jo ikke vekke lille M som jeg akkurat har fått til å sove. Tenk, voksne mannen (sikkert mellom 50 og 60 år!), og ikke ha et annet sexliv enn å stå å runke til tilfeldig forbipasserende. Mannen min og jeg tenkte litt på om vi skulle gå tilbake en gang til, hvor mannen min kunne komme rett etter oss å ta bilder. Regner med det er en som hadde trukket seg fort tilbake da! Det ble dog kun med tanken. Etter at jeg kom hjem, har jeg tenkt litt på at det egentlig er en litt ekkel episode. Regner med det ikke bare var til meg han gjorde det, og tenk om det var yngre jenter. Nå har jeg det bare som et litt rart minne fra ferien. Minner meg om han ugly naked guy, fra Friends. Ellers så var ferien vår topp, med masse bading, avslapning ( i den grad det går an å slappe av med en liten aktiv krabat som er høyt og lavt), og god mat!
frøydis m/ 4 Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Det høres ut som et litt ekkelt ferieminne. Ikke noe særlig om han står sånn til alle som går forbi. Godt at ferien ellers var flott.!! Og velkommen hjem igjen!!
Maud Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 For en stakkarslig fyr som ikke har mer spennende å gjøre enn å runke på verandaen i ferien sin, sier nå jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå