Gjest Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=516308
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Alt er farlig, man må velge hva man skal tro på.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Må jo nesten le litt også da:D Jeg gikk i tre sko da jeg var lita, sånne som har nesten samme fasong som crocs, bare litt høyere, og mye tyngre og hare siden de var lagd av tre:) Føttene mine fungerer greit de;)
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Ingenting er jo trygt lengre hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå