Gå til innhold

Er så glad at tulla sovner av seg selv på dagtid og til natten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns synd på di som sliter med å få di små til å sove om dagen/natten...

Det har hun gjort helt siden fødselen :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, helt hærlig :)

Men tenker også på de som sliter med leggingen...

Skrevet

Fint navn Linnea.. det heter datteren min.. Ho sovner av seg selv.. Av og til på dagtid når ho er trøtt hjelper det å ta vekk babygymen. vil ikke ha den da når ho er trøtt.. sovner bare av seg selv da.. om kvelden kan vi legge ho i sengen og ho sovner, må inn med smokken av og til men det går bra.. ho er 11 uker

Skrevet

min og sovner alltid av seg selv:) om kvelden legger jeg han, synger og sier god natt og går ned i stuen igjen! om dagen legger jeg han i vognen og han sovner uten byssing eller noe! herlig:)

Skrevet

Ja, da er dere heldige!!!!

Vet ikke om dere har sett innlegget mitt om at vi nå prøver Febrer metoden.... men uten særlig hell hitil....

Om dagen går det mye bedre da sovner hun ofte helt selv i vogna si....

Snuppa mi heter også Emilie.... kanskje hun kunne lære noen sove-triks av din Emilie!!!!

:-)

Skrevet

ja, e et fantastisk nydelig navn :o) hehe...

skulle gjerne sendt over noen sove-triks til deg ja, vist det hadde gått ann :o)

men ønsker deg lykke til m@mm@.. håper det går bedre etter hvert :o)

Skrevet

Takk takk, vi får bare satse på at det går seg til!

Jeg prøver å tenke at tiden går jo så fort.... snart er de så store at de spiser kveldsmat selv, pusser tenner selv og legger seg selv.... da kan vi ikke bysse de i søvn.... tenker at da har vi sikkert glemt hvordan vi styrer nå!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...